Ads 468x60px

7 Aralık 2013 Cumartesi

Duyuru!

Merhaba Arkadaşlar.uzun süredir taktik paylaşmıyorum.ama bu hafta boyun sesli video çekerek taktiklerinizi daha çabuk ve daha iyi yapmanıızı sağlıcam.Yepyeni barcelona olsun.Real madrid olsun alabildiğim takımların taktiklerini size anlatmaya çalışıcam.sizden istediğim sona koyduğum youtube kanalına abone olmanız ve ofm vb. videolara like yada dislike atmanızdır.Biz Ofmtatkik.blogspot.com sitesi olarak Sizlere en iyi taktikleri vermeye çalışacağız.Bu konuda En iyi site biziz.Diğer bütün siteler fark ettiyseniz bizden alıntı yapıyolar.Bu yüzden önlem bile aldık.Siz sadece bizim sitemizdeki taktiklere bakın.diğerleri denenmemiş ve yalan taktiklerdir!. Takikte Kalın...



Youtube Kanalımız : http://www.youtube.com/user/YepNews6/videos

İlk Videomuz : http://www.youtube.com/watch?v=t99EPUHVZNE

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Yeni Admin Aranıyor

Merhaba arkadaşlar.Bugünlerde Ben çok fazla taktik paylaşamıyorum.O yüzden sitemizdeki hitler düşmeye başladı yeni taktik olmayınca.Ben Yeni bi  admin arıyorum.
Gerekenler:
-2 Yıl'dan fazla oynamış olması
-En Az 3 Tane Takımı Şampiyon Yapması
-Küçük 1 Tane takımı şampiyon yapması
-En önemlisi Verdiği taktiklerin kessinlikle işe yaraması.En az 2. yapması gereklidir arkadşlar.Eğer sizde bunlar varsa Şu formu doldurup Sayfamızı beğenip sayfaya mesaj atmanız yeterlidir.

Kaç Yıldır Oynuyosun :
En Az Kaç Takım Şampiyon Yaptınız :
Şampiyon Yaptığınız En Küçük Takım Hangi Takımdır ? :
Taktiklerinizin Hepsi 1. Yapabilirmi. :

Sayfamız : Tıkla

Karahan Noldu? Ben E.B.

22 Haziran 2013 Cumartesi

Ofm Her Takım İçin Taktik

Ofm Her Takım İçin Taktik 
Merhaba arkadaslar bugün sitemize yeni gelen admininiz BeeLZeBuB size taktiği vericek.Taktiği Bende denedimm ilk maçı 6-3 yendi.Arkadaşımızın dediğine göre çok gol yermişsiniz.Ama sizde atarmışsınız.
İşte Arkadaşımızın BeeLZeBuB'un İlk Ve Süper Taktiğini veriyoruz.Ofm Her Takım İçin Taktik----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kadro
Kadromuz 3-4-3 Olmalıdır.


----------------------------------------------------------Görevler------------------------------------------------------------

Takım kaptanı : Kaleci
Penaltı: En iyi Oyuncunuz ( Riske girmek istemessiniz :)
Frikik: Sağlam bir orta saha
Köşe Vuruşu: Boyu uzun olmayan fakat gücü iyi olan

----------------------------------------------------------Taktikler------------------------------------------------------------
Oyun Stili: Sert
Oyun Düzeni : Kaleyi Görünce vır
Forvet : Sadece Hücü
Orta Saha : Forveti Destekle
Defans : Geride Kal
Savunma Düzeni : Alan Savunması
Ofsayt Taktiği : Evet
Pres : %79
Ofansiflik ve tempo pres ile aynı seviyede olacak ama aşırı ofansif ya da tek pas futbol olmayacak!!!


Facebook Sayfamız :TıklaOfm Antreman Taktiği : Tıkla
Ofm Oyuncu Satın Alma Taktiği : Tıkla

10 Mayıs 2013 Cuma

Ofm Küçük takım taktiği

Ofm Küçük takım taktiği
Merhaba arkadaşlar Bugün size Ofm tarihinin kessinlikle işey yarayan taktiğini göstericem.Taktik %100 işe yarıyodur bundan şüpheniz olmasın.Fakat dedimlerimi harfiyen uygulamanız lazım :) çok uzatmadan Ofm küçük takım taktiği ne geçiyim.

Not: Arkadaşlar ayrıca bu taktik hedefi 10. luk veya daha yüksek takımlarda işe yarar.11-12 de olur.
Not2: Arkadaşlar takımınızı özel antramana sokun.Heleki büyük takımlarla yaparken kessinlikle girin.Girerseniz takımınız daha iyi hazırlanır.

------------------------------------------------------------Taktikler----------------------------------------------------------

Kadro: 4-5-1 ( Sakın değiştirmeyin.)

----------------------------------------------------------Görevler------------------------------------------------------------

Takım kaptanı : Kaleci
Penaltı: En iyi Oyuncunuz ( Riske girmek istemessiniz :)
Frikik: Sağlam bir orta saha
Köşe Vuruşu: Boyu uzun olmayan fakat gücü iyi olan

----------------------------------------------------------Taktikler------------------------------------------------------------
Oyun Sertliği : Sert
Oyun Düzeni: Kaleyi Görünce Vur (Değiştirmeyin buda 4-5-1 kadar önemlidir!)

Hücümlar: Forvette Kal
Orta Saha: Forvete Yardımcı Ol
Defans: Geride Kal

Savunma Düzeni: Alan Savunması
Ofsayt Taktiği: Evet
Mentalite: Ofansif
Tempo: Standart
Pres: %75(bu size ve karşıdaki takım kalmış :)

26 Nisan 2013 Cuma

Bedava hesap dağıtıyoruz gir içeri.

Arkadaşlar bu ofm tatktikleri konusunda bu sitenin üstüne yok arkadaşlar.En iyi taktikler bizde denemeden size vermiyoruz.Yalan yanlış şeyler diyen var.Biz bu taktiklerle en az 1-2 kere şampiyon oluyoruz.Bize taktiğin işe yaramadığını sölüyo kessinlikle o yalan yanlış şeylere inanmayın arkadaşlar.Ayrıca biz Takım dağıtıyoruz
Örnek takımlar :
*FC Barcelona
*Bayer Münih
*Real Madrid
*B.Dortmund
*M.United
*M.City                           vb. Takımlar veriyoruz isteyenler yoruma şöle bi yazı yazsınlar

Takım istiyorum
İstediğim takım :
Sayfayı beğendiğime yemin ederim.

Facebook sayfamız: Tıkla

17 Nisan 2013 Çarşamba

Ofm Kendi takımınızın taktiğini Kendiniz bulun

Ofm Kendi takımınızın taktiğini Kendiniz bulun
Merhaba arkadaşlar bugün artık dedimki bu taktiklerin birazını kendiniz yapabilirisiniz dedim ve Ofm Kendi takımınızın taktiğini Kendiniz bulun taktiğini anlatıcam.Bu aslında basit bi olay hepsi küçük detaylardan oluşuyo Ve büyük bir taktiğe dönüşüyo.

Öncelikle

*Oyun stili her zaman sert olsunki baskı yapın karşı takımda ve kontra ataklara iyi çıkın ama eğer oyun düzeni kontra atak deilse değiştirebilirisiniz- Hakeme görede değişin :)

*Oyun düzeni eğer orta saha forvete yönelikse ve Forvet sadece forvetse.Kontra atak.Ama defansif oynucam diyosanız Paslaşarak. Kontrollü oynucam diyosanız Orta saha standart forvet sadece forvet ve paslaşarak yapınki takımınız barcelona gibi olsun (küçük takımlara tavsiyemdir.)

*Hücümlar her zaman ilerde

*Orta sahaya güveniyosanız forvete yardımcı ol ama pres azaltmanız tavsiye edilir orta saha forvete yardımcı ol diye ayarlarsanız.

*Defans Eğer Kaleciye Güveniyosanız Ve defansın ortasındaki 2 kişiye güveniyosanız ve sağ ve sol bekler iyiyse bekler ileri geri yapın.Ama söliyim çok yorulurlar yedekte iyi bekler olsun :)

*Alan savunması yapmanızı öneririm.Adam adama yaparsanız çok fazla kontra ataktan gol yersiniz yani hiç tavsiye etmiyorum

*Ofsayt taktiğini yapın Forveti iyi takımlara kessinlikle yapın

*Pres olayı şöle: Takımınızın defansına güveniyosanız en fazla Pres%80 olsun yoksa takım çok açılır karşı takım kontra atak yaptığında gol yersiniz. Önerim %74

*Tempo standart kalsın karşınızdaki takım ligin alt sıralarındaysa Ofansif - Ligin üstlerindeyse standart tavsiyemdir.

Arkadaşlar size Ofm Kendi takımınızın taktiğini Kendiniz bulun taktiğini verdim.Eğer daha birçok şey görmek istiyosanız.

Facebook sayfamız : Tıkla


 

Ziyaretçilerimiz

 
seo