Ads 468x60px

1 Mart 2013 Cuma

Ofm Chelsea Taktiği (resimli)

Ofm Chelsea Taktiği
Meraba arkadaşlar Size Ofm Chelsea Taktiği taktiğini vericem.Bu taktikle üst sıralarda kalıcı olmanız kesindir.Bu taktiği denemeden önce bi test yapmak istedim şöyle bi test.20. oldum ve bu taktiği yaptım ne kadar iyi olduğunu görmek için.1. sıradaki ve 3 sıradaki takımları yenerek 3 haftada 5. oldum.Bu istatistiklere şöyle bi katkıda var.Biliyosunuzki Mata İyi bi oyuncu ama onu kullanmak lazım Gol krallığında onu 1. sıraya yerleştirdim işte resim.
ofm taktikleri

Nese ben taktiği veriyim Bunuda resimle gösteriyorum.Resimle göstermek daha uygun ve daha iyi oluyo böylece daha iyi anlayabiliyosunuz ve hata yapmıyosunuz.Nese ben uzatmadan resime geçiyim.İşte resim

Taktikler
Takitkler eski yöntemle halledicez:Yazıyla :) evet taktikler şunlar

Oyun stili: Sert (hakeme göre değiştirn)
Oyun Düzeni : Paslaşarak

Hücümlar: Sadece atak
Orta Saha : Forvete yardımcı ol
Defans: Bekler ileri geri (büyük takımda geride kal)

Savunma Düzeni : alan savunması
Ofsayt taktiği : Evet
Mentalite: Ofansif
Tempo: Standart
Pres: %71

Arkadaşlar bu açılan ilk resimli konu ve son konu :) daha resimli konu açamıyabilirim.Bide taktiklerin tamamını yapın iyice bakın bazen bazıları yanlış yapıyo sonra taktik olmuyo diyo.Bu taktikler işe yarıyo arkadaşlar biraz daha dikkatlı yaparsanız taktikleri sizdede işe yarıcaktır.



3 yorum:

  1. şerefsiz senin bu saçma taktiğin yüzünden yenildim dandik takıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn denedim serefsiz taktik yüzünden sonuncu oldum it aston villaya yenildim.

      bide chelseayı aldık yazık oldu.

      Sil
  2. Kardeş bence adam gibi konuş bu 1. Bu taktiği ben en az 3 kere denedim takımda 3 kerede şampiyon oldu.Sen bunu yapamadın beceriksiz erif bu taktiğe 570 kişi baktı şikayet eden tek kişi sensin.Ayrıca bundan eminimki taktiği sen yapamadın.

    YanıtlaSil

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Ziyaretçilerimiz

 
seo