Ads 468x60px

26 Nisan 2013 Cuma

Bedava hesap dağıtıyoruz gir içeri.

Arkadaşlar bu ofm tatktikleri konusunda bu sitenin üstüne yok arkadaşlar.En iyi taktikler bizde denemeden size vermiyoruz.Yalan yanlış şeyler diyen var.Biz bu taktiklerle en az 1-2 kere şampiyon oluyoruz.Bize taktiğin işe yaramadığını sölüyo kessinlikle o yalan yanlış şeylere inanmayın arkadaşlar.Ayrıca biz Takım dağıtıyoruz
Örnek takımlar :
*FC Barcelona
*Bayer Münih
*Real Madrid
*B.Dortmund
*M.United
*M.City                           vb. Takımlar veriyoruz isteyenler yoruma şöle bi yazı yazsınlar

Takım istiyorum
İstediğim takım :
Sayfayı beğendiğime yemin ederim.

Facebook sayfamız: Tıkla

8 yorum:

  1. Barcelona

    sayfayi begendigime yemin ederim ! özelden ver çarı Ahmet Ortancıl

    YanıtlaSil
  2. TAKIM İSTİYORUM
    İSTEDİĞİM TAKIM:

    BARCELONA

    SAYFAYI BEĞENDİĞİME 1000 DEFA YEMİN EDERİM

    YanıtlaSil
  3. Takım istiyorum
    İstediğim takım : Manchester United

    SAYFAYI BEĞENDIĞIME YEMIN EDERIM! Facebook ismim Işın Özen

    YanıtlaSil
  4. İstediğim Takım:Galatasaray
    Sayfayı Beğendiğime Yemin Ederim
    https://www.facebook.com/Onur.can.yigit99?ref=tn_tnmn Facebook Hesabıma Mesaj Atarsanız Sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Takım istiyorum
    İstediğim takım:Borussia mönchengladhbach
    Sayfayı beğendiğime yemin ederim.
    Facebook azat ballıkaya

    YanıtlaSil
  6. Istedigim Takim Bayern Munich
    Sayfayi Beegendime Yemin Ederim
    Facebook https://www.facebook.com/emre.belber

    YanıtlaSil
  7. TAKIM İSTİYORUM
    İstediğim takım galatasaray
    https://www.facebook.com/sezer.okur3 face linkim bu hem hesap ver hemde beğeneceiğim sayfayı 15 kişiye beğendiririm söz

    YanıtlaSil
  8. TAKIM İSTİYORUM
    İSTEDİĞİM TAKIM:

    BARCELONA

    SAYFAYI BEĞENDİĞİME 1000 DEFA YEMİN EDERİM

    YanıtlaSil

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Ziyaretçilerimiz

 
seo